Top Line Romania, lider furnizor de produse si echipamente profesionale in industria de frumusete din Romania, a initiat campania Unalike Beauty in care implica 10 influenceri din mediul online. Acestia, denumiti Unalike Beauties, sunt influenceri din diverse medii de activitate, cu personalitati si aspiratii aparent diferite, dar care au in comun pasiunea pentru frumusete si prezentarea ei intr-un mod aspirational pe social media.

Carmen Negoita (fashion blogger), Cristina Dorobantu (finalista concursului „Bravo, ai Stil”), Gina Chirila Vladau (model), Alexandra Craescu (make-up artist), Adonis Enache (hairstylist), Patricia Blaj (Plus Size model), Alex Vang (vlogger), Sabina Trandafir (maketing specialist World Class Romania), Raluca Netca (dansatoare) si Eva Zaharescu (upcoming teen influencer) devin exponentii noii generatii de influenceri in industria de frumusete.

Ei apar in noile spoturi Top Line vorbind despre ce inseamna cu adevarat frumusetea, despre faptul ca fiecare dintre noi este unic, ca exista multe tipuri de frumusete si ca increderea in sine este cel mai important aspect.

„Prin Unalike Beauty sarbatorim diversitatea in ceea ce priveste perceptia frumusetii si oferim, prin intermediul produselor si tehnologiei din saloanele partenere Top Line, solutii pentru fiecare in parte. Fiecare om este diferit si liber sa isi traiasca propria viata fara teama, cu incredere in sine, apeland la sfaturile profesionistilor pentru ca frumusetea lui sa fie pusa in valoare la cote maxime”, declara Diana Baicu, Director General Top Line.

Campania Unalike Beauty va fi anuntata oficial marti, 24 octombrie, in cadrul evenimentului Top Line de lansare a noii game de produse pentru par cret si ondulat: MOROCCANOIL CURLS COLLECTION – definire perfecta pentru bucle si hidratare intensa, ce va fi disponibila in saloanele de lux si pe www.toplineshop.ro.

Noua generatie de influenceri din industria de beauty va fi prezentata atunci in fata unei audiente formata din VIP-uri, Mass Media, bloggeri, beauty editori si specialisti din industria de frumusete profesionala.

Incepand cu aceasta saptamana, mesajul Unalike Beauty se propaga in mediul online informand publicul despre cat de important este sa apreciem faptul ca fiecare din nou este unic, special si ca nu exista standarde rigide ale frumusetii.

Campania Unalike Beauty beneficiaza de spoturi video realizate de Directorul de Imagine Ovidiu Gyarmath si de fotografii semnate Tudor Cucu.

„6 din 10 tinere nu se considera frumoase si se raporteaza tot timpul la felul in care arata cei din jur. Sunt nemultumite, se lamenteaza ori cauta sa isi schimbe radical aspectul fizic. Intr-o societate obsedata de imagine, ne dorim ca femeile de orice varsta sa fie multumite de modul in care arata, sa constientizeze ca sunt unice si speciale. Avem nevoie de mai multa incredere in noi insine! Toti suntem frumosi. Frumusetea a fost dintotdeauna parte din noi. Inca din prima zi. E timpul sa doboram stardardele rigide ale frumusetii. Pentru ca, da, e pierdere de timp sa ne petrecem viata cautand perfectiunea. Noi trebuie sa ne traim propria viata lasandu-ne pe mana specialistilor care vor scoate la iveala frumusetea fiecaruia. Pentru acest lucru militam prin campania Top Line Unalike Beauty”, declara Diana Baicu director Top Line.

Top Line Romania este leader furnizor de produse si servicii profesionale in industria de frumusete si medicala din Romania, reprezentand branduri internationale de top precum Moroccanoil, GUINOT, Babor, Academie, CND, Joico, TiGi, Goldwell, Vitality’s, Mary Cohr, LPG, Kryolan, si oferind tehnologii de ultima generatie folosite in saloane de infrumusetare si clinici medicale.