CATEGORII

Intrebari frecvente

CUM COMAND?

CUM CUMPAR – TOP LINE

Pasul 1 - Alegerea produselor

Se poate cauta un produs in campul special de cautare,

 

In cazul in care stii partial sau complet denumirea ori codul produsului, poti utiliza si motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini. Uneori va fi nevoie să încerci mai multi termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.

De exemplu “demachiant”:

 

Sau navigand prin categoriile site-ului:

 

Navigarea prin portofoliul online este simplă si se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în partea de sus a paginii.

Categorii principale:

    1.Produse cosmetice

    Subcategorii: Coafura, Estetica corporala, Estetica faciala, Machiaj, Manichiura-Pedichiura, Ingrijire Maini, Ingrijire picioare, Aparatura&Mobilier

    2.Promotiile saptamanii:

    Subcategorii (afisate in partea dreapta a site-ului): Coafura, Estetica corporala, Estetica faciala, Machiaj, Manichiura-Pedichiura, Ingrijire Maini, Ingrijire picioare, Aparatura&Mobilier

In pagina produsului poti verifica toate informatiile despre caracteristicile acestuia, pret, precum si disponibilitatea în stoc.

    3.Marci-Brands

    4.Noutati

    5.Card Cadou

    La acest moment exista posibilitatea de a cumpara un Voucher/Card Cadou pe care sa il poti face cadou sau sa il folosesti la urmatoarea achizitie pentru a obtine un discount din pretul produsului. Cardurile Cadou au o valabilitate de 6 luni din momentul achizitiei.

Cardurile se pot utiliza sub forma de cod primit prin email in pasul "Cos cumparaturi" inainte de achizitionarea unui produs, detalii mai jos:

    6.Sfatul profesionistului

La aceasta sectiune sunt prezentate ultimele noutati legate de produse si sfaturi de ingrijire, coafare, cosmetica etc.


Pasul 2 - Cosul de cumparaturi

     

Odată reperat articolul care te interesează, îl poti adăuga în cosul de cumpărături printr-un click pe butonul “ Cumpara”. Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunti la respectivul produs din sectiunea Contul meu, cos cumparaturi.


 

Poti repeta acesti pasi până când vei avea în cont toate produsele dorite. Continutul cosului de cumpărături trebuie analizat cu atentie înainte de plasarea comenzii. Poti renunta la un articol prin apăsarea pictogramei [x] plasate pe fiecare rând, pozitionata dupa pretul produsului. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim. Site-ul va recalcula pretul total aferent reperelor afisate.

Dacă esti în posesia unui cupon de reduceri ai optiunea să-l folosesti acum prin introducerea codulului in sectiunea “ Card Cadou” sau “Cod promotie” si apăsarea butonului «Aplica».

Pentru a plasa comanda, trebuie să parcurgi pasii următori apăsând butonul « Finalizeaza si plateste comanda».

In Formularul de Comanda trebuie sa alegi daca esti persoana fizica sau persoana juridica/ PFA si sa completezi campurile obligatorii.

In formularul de comanda ai optiunea de a-ti crea un cont pentru a fi la curent cu ultimele oferte, insa ai optiunea de a trimite o comanda fara crearea unui cont.


Pasul 3 - Autentificare / Inregistrare unui cont nou (optional)

In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:

- daca ai un cont existent, vei fi rugat să te autentifici cu datele tale ca să poti finaliza comanda;

- dacă nu ai un cont, va trebui să iti creezi unul prin completarea campurilor cerute in formularul apărut pe ecran.

În calitate de client nou, te rugăm sa introduci datele legate de nume, prenume, adresa de email si sa iti stabilesti o parolă sigură, care îti va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău.

Dupa introducerea datelor pe email vei primi un mesaj cu detaliile contului tău.

ATENTIE! Daca vrei sa iti faci cont de Profesionist (Salon, firma in domeniu) este necesar ca in formularul de inregistrare initial sa introduci si datele legate de CUI. O data confirmat contul te vei putea loga in acesta si sa ceri alaturare la Grupul de "Profesionisti" pentru a vizualiza ofertele dedicate.


În interiorul contului personal poti stoca si modifica oricând informatiile de contact, toate adresele de facturare si de livrare utile pentru plasarea comenzilor. Tot aici vei regăsi actualizate în permanentă istoricul si statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.


Pasul 4 - Alege optiunea de livrare

Selectează optiunea privind livrarea comenzii din partea dreapta a ecranului sub “ Costul transportului". În cazul în care doresti livrarea produselor la o altă adresă, ai această optiune.
Pentru detalii privind optiunile de livrare verifică pagina "Livrare Comenzi” si sectiunea "Detalii livrare".


Pasul 5 - Alege optiunea de plata

Selectează optiunea privind modalitatea de plată. 

La acest moment exista 2 optiuni de plata: numerar la livrare sau online prin card bancar.


În cazul alegerii optiunii plătii online prin intermediul unui card bancar, vei fi directionat către pagina procesatorului de tranzactii. După autentificarea cardului si verificarea tranzactiei, vei primi un mesaj de confirmare a plătii.

Pentru detalii privind optiunile de plată verifică sectiunea “Cum platesc”


Pasul 6 - Confirma comanda

Înainte de a înregistra comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii. Îti vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale în sistem. Acest mesaj NU va constitui acceptarea fermă a comenzii tale.

În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită. După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzactiei comerciale, îti vom transmite un nou email care va contine fie acceptarea comenzii, fie alte informatii necesare pentru finalizarea acesteia.

Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distantă (vezi “ Termeni si conditii”) si demararea livrării, conform conditiilor de plată si de livrare alese.

In cazul in care doriti informatii suplimentare cu privire la modalitati de achizitie, ne puteti contacta prin email la adresa: info@toplineshop.ro.


CUM PLATESC?

Pentru achitarea unei comenzi acceptate iti oferim urmatoarele posibilitatile de plata:

-Plata integrala prin card bancar, online.

-Plata in rate prin card bancar Alpha Bank, Banca Transilvania, BCR.

-Plata numerar, prin intermediul curierului.

Pentru plata prin cardul bancar nu se percepe nici un comision.
Sunt acceptate la plată cardurile bancare emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron).

Se poate achita prin card bancar din fata calculatorului in conditii de maxima securitate garantate de platforma 3D Secure, platforma prin care site-ul nostru este inrolat.

Pentru plata online vei fi direcționat pe platforma e-commerce a Alpha Bank. Nici o informatie despre cardul tau nu va fi stocata pe serverele TopLine. Procesatorul de plati online este Alpha Bank.

Pentru plata in numerar prin intermediul curierului.

Poti plati produsele comandate direct curierului in momentul livrarii lor.

Nu se percepe nici un comision suplimentar, valoarea facturii va fi egală cu suma menționată în mesajul de acceptare a comenzii.
Pentru persoana juridica limita maxima de plata cu numerar este de 5.000 RON pe zi.

Conform dispozitiilor in vigoare operatiunile de incasari in numerar efectuate de firme de la persoane fizice, reprezentand contravaloarea unor livrari de bunuri urmeaza sa se efectueze in limita unui plafon zilnic de 1.900 RON pe zi.

In cazul in care doriti informatii suplimentare cu privire la modalitatile de plata, ne puteti contacta la adresa de email: info@toplineshop.ro .

Plata cu cardul in rate fara dobinda

Prin card de credit emis de Alpha Bank:

Orice produs din magazinul online poate fi achizitionat in rate, cu cardul bancar (AlphaCard Visa Credit, Alpha MasterCard Credit, Alpha MasterCard Cosmote, AlphaCard Visa Gold RON).
Pentru platile in rate cu cardul este important sa retii urmatoarele aspecte:

Nu se percepe niciun comision.

Plata se face in conditii de maxima securitate oferite de platform 3D secure, in care site-ul nostru este inrolat.

Poti alege numarul de rate : de la 2 la 12 rate.

Valoarea minima aferenta tranzactiei pentru plata in rate este 120 RON.

Prin card de credit emis de BCR:

Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website si beneficiezi de oferta standard de 6 rate fara dobanda! Mai mult, primesti anual 1% bani inapoi.

Cine poate plati in rate? Sunt înscrişi automat şi gratuit toţi clienţii care deţin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la comercianţii parteneri ai BCR, solicită facilitatea „Rate fără dobândă”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobândă sunt:

• BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless) 

• BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa 

• MasterCard GOLD EUR 

• BCR Wizz Air MasterCard 

• EPB Platinum sau World Signia MasterCard 

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Online prin card bancar" si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Comerciala Romana prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR? • Aplica acum pe www.bundeplata.ro sau • Trimite SMS la 1780, tarif normal, cu textul “Card” şi vei fi contactat de catre un operator bancar sau • Apeleaza gratuit, non-stop, din orice reţea naţională InfoBCR la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) Spor la cumparaturi!

Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT):

Folosind cardul de credit de la Banca Transilvania, prin programul Star BT beneficiezi de rate fara dobanda pentru orice cumparatura efectuata in magazinul online.

Daca detii un card Star BT emis de Banca Transilvania, poti achita in 2 pana la 6 rate egale fara dobânda. 

Sunt incluse in program cardurile de credit MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary si Visa Platinum. 

Pentru aceasta tranzactie nu ti se va percepe nici un comision. Afla mai multe despre programul Star BT pe www.starbt.ro.

In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la plata in rate, ne puteti contacta prin email la adresa: sesizari@toplineshop.ro .

DETALII LIVRARE?

Livrarea comenzilor se face prin curierat in termen de 3-4 zile lucratoare daca produsele comandate sunt pe stoc.

Este important de stiut ca simpla adaugare a produselor in cos nu reprezinta comanda ferma.

Termenul de livrare se calculeaza astfel:

    ·Pentru comenzile cu ramburs la livrare in momentul plasarii comenzii in site

    ·Pentru comenzile achitate prin plata online cu card bancar, termenul de livrare se va calcula din momemtul platii efective.

In ziua livrarii veti fi contactat/a telefonic sau SMS de catre curier. Curierul nu este obligat sa asiste la deschiderea coletului.

In cazul in care agentul companiei de curierat nu va gasestela adresa, acesta este obligat sa va contacteze telefonic, iar in cazul in care nu puteti fi contactat(a) coletul se va intoarce in centrul de livrare, a doua zi se va incerca o noua livrare. Daca nici a doua livrare nu se va putea realiza coletul se va returna automat in depozit .

Livrarea coletelor se face de luni pana sambata prin Urgent Curier si Dragon Star .

Taxa de transport:

Transportul este GRATUIT oriunde in tara - pentru comenzi peste 250 lei

Taxa de transport este de 15 lei TVA inclus - pentru comenzi sub 250 lei

Programul de livrări al curierilor

De Luni pana Vineri in intervalul 10:00 - 18:00, Sambătă in intervalul 10:00 - 14:00

Informatii cu privire la procesarea comenzilor

In cazul in care aveti intrebari cu privire la continutul/procesarea comenzii facute, ne puteti contacta prin email la adresa: comenzi@toplineshop.ro.

Returnarea produselor se poate face doar cu acordulToplinein urmatoarele cazuri:
- daca produsele au fost deteriorate in timpul transportului
- daca produsele primite nu corespund cu comanda depusa.

Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa returneze produsul achizitionat in max 14 zile de la livrare neconditionat, aceasta fiind trimis catre vinzator in conditiile mentionat mai jos. In acest caz, persoana fizica este obligat sa acopere cheltuielile directe datorita returnarii produsului la vinzator.

Notificarea de retur se va transmite pe mail sesizari@toplineshop.ro in ziua primirii comenzii.

Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional in primele 48 de ore de la receptia efectiva, se poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-un e-maill, trimis in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului.

Trebuie mentionat motivul pentru care se doreste renuntarea la produsele, numarul comenzii, data comenzii si datele de contact. In cazul in care produsele au fost deteriorate in timpul transportului, va rugam sa atasati si fotografii ale produselor deterioarate si procesul verbal de daune primit de la firma de curierat.

Solutionarea cererii de returnare se va comunica clientului in scris, in termen de 15 zile de la primirea notificarii.

Produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), fara a prezenta urme de folosire, modificare sau consumsi documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc). Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatăriistării de nevandabilitate a acestora.

A Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.toplineshop.ro și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Topline.

In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acțiunile au fost facute cu rea intenție, ne rezervam dreptul de a refuza returul.