Intrebari frecvente

Pentru a comanda produsele dorite, nu e necesar un cont pe www.topline.ro. Se poate plasa o comanda prin adaugarea produselor in cos, completarea cu adresa de livrare si specificarea modalitatilor de plata.

Se poate plati contravaloarea produselor ramburs (plata in numerar la primirea pachetului) sau plata prin card bancar online.

Livrarile se fac prin firma de curierat partenera dupa receptionarea comenzii. Livrarea coletelor se face la adresa specificata de client.

*In perioada sarbatorilor pot exista intarzieri in livrarea comenzilor datorate de volumul mare de comenzi receptionate sau aglomerarii de livrari prin firmele de curierat nationale, caracteristica sarbatorilor.

Livrarea se face contra costului de 17 lei oriunde in tara sau 12 lei la punctele de ridicare. Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 RON

De Luni pana Vineri in intervalul 10:00-18:00, Sambata in intervalul 10:00-14:00.

Se poate returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, in termen de 10 zile, fara penalitati si fara a se cere motivul pentru care s-a luat aceasta decizie. Nu se poate returna un produs care are defecte provocate de catre client. Noi ne asiguram ca produsele de pe website-ul www.topline.ro ajung la cumparator in cele mai bune conditii. Pot fi returnate in baza acestor prevederi legale doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru.

Produsele aflate la promotie sunt marcate cu o eticheta, ce mentioneaza procentul de reducere. Pretul afisat este pretul final, cu TVA, la care se adauga costul de transport, in cazul in care comanda totala nu depaseste 250 lei.

In pagina de cos ai la dispozitie zona dedicata numarului de unitati pentru fiecare produs in parte, de unde poti modifica cantitatea dorita.

In cazul in care ai intrebari cu privire la continutul/procesarea comenzii facute, ne poti contacta prin email la adresa: customercare@topline.ro.